Det nye YourWaves

  • Posted on 9th January 2014,
  • written by

Det nye YourWaves – kulturen har aldrig haft det bedre!

I det nye YourWaves arbejder vi for at styrke kulturlivet. Vores fokus er digitale tendenser, nye forbrugsformer og kulturelt iværksætteri. Igennem foredrag og workshops er det vores mål at inspirere og ændre forståelsen hos alle der arbejder med kultur, så kulturen kan få det bedste ud af de nye tider. I vores øjne har det aldrig være bedre at arbejde med kultur.

Yourwaves_FinalEdit3(2)

Foredrag, workshops og konceptudvikling

Fra nytår 2014 er vi et nyt YourWaves. Vi har besluttet at skære ind til benet og koncentrere os om det vi er bedst til, det vi synes er vigtigst og de steder, vi skaber mest værdi. Fremover vil vi derfor koncentrere os om foredrag, workshops og konceptudvikling.

“Overgangen til en nyt medielandskab er ikke kun en ankomsten af en række nye medier, platforme og redskaber. Det er et fundamentalt skift i mediernes rolle, funktion, anvendelse og betydning! Det betyder at vi opsøger, forbruger, kommunikerer og langt hen ad vejen også skaber kultur og oplevelser på nye og måder. Det er det de fleste misforstår, når de agerer i den nye medievirkelighed og det vi gerne vil hjælpe dem med. Vi vil gerne inspirere, provokere og vise dem den nye verdens muligheder og udfordringer“

Kontakt os hvis du vil høre mere om vores foredrag og workshops.

Hvorfor et nyt YourWaves?

Siden vi i foråret 2009 stiftede YourWaves, er der sket meget. Ingen af os have forudset hvad det ville føre til, da vi en dag i april for små fem år siden registrerede vores virksomhed i CVR-registeret og kastede os ud i livet som iværksættere. Vejen har været lærerig og vi har mødt et hav af spændende mennesker – både kunder og samarbejdspartnere. Vi har bl.a. arbejdet med Vega, Dansk Live, Volcano Concepts, Tor Nørretranders, Michael Falch, Big Fat Snake, Veto og Østre Gasværk Teater.

Vi er begge blevet involveret i projekter og samarbejder ved siden af virksomheden, hvilket vi gerne vil give plads til, og har søgt efter en form, der tilgodeser vores situation. Derfor vil vi fra nu af fokusere på nogle få, men værdifulde ydelser.

 

Foto: Rasmus G. Sejersen